۹ پاسخ

منننننن امروز گرفتم نامه رو 🤩🤩

بسلامتی عزیزم 🥰

من ۳فروردین سزارینمه

منم ۵فروردین نامه گرفتم

من گفت 16 یا 17 فروردین

چند هفته میشی زود نیست

واسه منم. همین تاریخ رو زدن طبیعی

چند هفته و چند روز میشی دقیقا؟

زود نیست ؟؟ ۳۶ هفته میخوای زایمان کنی ؟

سوال های مرتبط