منننننن امروز گرفتم نامه رو 🤩🤩
بسلامتی عزیزم 🥰
من ۳فروردین سزارینمه
منم ۵فروردین نامه گرفتم
من گفت 16 یا 17 فروردین
چند هفته میشی زود نیست
واسه منم. همین تاریخ رو زدن طبیعی
چند هفته و چند روز میشی دقیقا؟
زود نیست ؟؟ ۳۶ هفته میخوای زایمان کنی ؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.