۳ پاسخ

اول ۳ تا تخم مرغ با مقداری وانیل و یک پیمانه شکر با هم زن برقی در حدی بزنی که رنگش شیری و کش دار بشه تقریبا ۳-۴ دقیقه
بعد روغن نصف پیمانه
یک لیوان شیر نصف ایوان اب پرتغال یا برعکس یک لیوان اب پرتغال نصف لیوان شیر بریز با همزن برقی در حد مخلوط شدنش با مواد بزن
یکمم پوست پرتغال رنده کن فقط پوست نارنجیش به سفیده نرسه در حد یه قاشق چایی بشه اوکیه با رنده ریز بزن اضافه کن
بعد ۳ لیوان ارد با یکو نیم قاشق چایی خوری رو الک کن تو دو یا سه مرحله به موادت اضاف کن و با همزن دستی فقط در یک جهت و در حد قاطی شدنش با مواد هم بزن
تو قالبی که میزاری داخل فر یا توستر هم اگر احساس میکنی میچسبه اندازه یک قاشق ارد و روغن قاطی کن بمال ب کل قالب دیگ نمیچسبه کیکت
تو توستر من میزارم روی نیم ساعت درجه ۱۸۰

بفرما

تصویر

پودر کیک پرتقالی رو با اب پرتقال قاطی کن بجای شیر اب پرتقال بزن

سوال های مرتبط

مامان نیل مامان نیل ۱۷ ماهگی
مامان نیل مامان نیل ۱۷ ماهگی
مامان کوچولو💙 مامان کوچولو💙 ۱۵ ماهگی
مامان کیان مامان کیان ۱۶ ماهگی
مامان 💗💗شیدا 💗💗 مامان 💗💗شیدا 💗💗 ۸ ماهگی
مامان آدرین مامان آدرین ۱۷ ماهگی