۶ پاسخ

دوست نزدیکم داشت دوبار رفت آمپول آهن زد (باردار نبود) مرتب هم قرص خورد خیلی وضعش بهتر شد

من روزی دوتا قرص اهن میخوردم فروفورت
برنامه غذایی خاصی نداشتم
اول عدد هموگلوبینم ۸بود
دوماه پیش شده بود ۱۱ خداروشکر

من تو بارداری قلبلیم کم خون بودم کمی دکترم سرم نوشته بود برام

منم یک دوره دوز قرص هاعوض کرد اهن به بدنم میرسه اوکی خون کم دارم‌متوجه شدیم باید ایزی ایرون مصرف کنم دوباره تست دادم دیدیم اوکی شدبامصرف ۲تادرروز این قرص

من ۲.۳بار خون و پلاکت برام زدند
کلی سرم آهن و آمپول آهن خارجی زدم
کلی مکمل خارجی خوردم و برنامه غذایی داشتم

من هم هموگلوبینم رو ۸ بود
هم فریتین ۱۵
قرص رئول دکتر داد
روزی ۳ عدد
بعد از یکماه آزمایش دادم تغییری نکرد
حالا دنبال دکتر میگردم برم باز ازمایش

سوال های مرتبط

مامان محمد صدرا مامان محمد صدرا هفته سی‌وچهارم بارداری