طول سرویکس رو چند باشه خوبه ؟ مال من 35بود تو 18هفتگی

۸ پاسخ

شكمي عزيزم؟يا واژينال؟؟

اره برا منم ۳۵/۲بود

واسه منم 16 هفته 40 بود ولی انومالی ک رفتم شده بود‌36

۳۰ خوبه به شرطی که بسته بمونه

خیلی خوبه

۳۰ به بالا خوبه عزیزم

خوبه گل

عالیه

سوال های مرتبط

مامان 👼🏻میراث👼🏻 مامان 👼🏻میراث👼🏻 ۷ ماهگی
مامان مورچه مامان مورچه هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان دوتا پسر مامان دوتا پسر ۱ ماهگی
مامان کوچولو♥ مامان کوچولو♥ هفته سی‌ام بارداری
مامان شاهان و جانان مامان شاهان و جانان هفته سی‌وسوم بارداری