۸ پاسخ

سلام عزیزم حالتون خوبه؟
ببخشید شما که آب دور جنین زیاد بود چیکار کردید خوب شد؟‌منم تازه فهمیدم 27 هست خیلی نگرانم قندم ندارم😭😭

تا یک ماهگی وقت هست

من بچم که بستری بود روز ترخیص نگاه کردن به گوشاش بعد گفتن دو هفته دیگه باز ببر نگاه کنن

بهتره شنوایی تا ۱۵ روزگی ببریش تا یک ماه شنیدم وقت داره .

تا قبل ی ماهگی

3تا 5 روزگی برا سنجش شنوایی و آزمایش تیروئید و ژنتیک

من امروزبردم

الانا دیگه بایدببری

سوال های مرتبط

مامان امیر حسین مامان امیر حسین ۵ ماهگی
مامان نیهان مامان نیهان ۱۰ ماهگی
مامان نازنین و غزل مامان نازنین و غزل ۲ ماهگی
مامان دخترای گلم
💞 مامان دخترای گلم 💞 روزهای ابتدایی تولد
مامان آراد و آرنیکا مامان آراد و آرنیکا ۸ ماهگی