من سه ماه آخر نباید میرفتم ولی بخاطر شرایط تهران اومدم شمال دیگه جابه جا نمیشم تا آروم بشه اوضاع
من سر بارداری قبلیم مدام تو جاده بودم صندلی جلو مینشستم میدادمش عقب خیلیم توقف نداشتیم حتی ۸ماه هم با اتوبوس رفتم تا شیراز
خداروشکر اتفاقی نیوفتاد
اگه بارداریت نرماله و استراحت مطلق واینا نیستی راحت میتونی بری
هر ۲ساعت میگن رب ساعت پیاده روی ولی من شاید هر ۳ ۴ساعت رب ساعت یا ۱۰ دقه راه میرفتم
هفته ات خوبه ولی تو این شرایط مسافرت چطو میخای بری🫤
سه ماههدوم میگن فقط مجازه🤷🏻♀️
بستگی به بارداریت داره عزیز اگر مشکلی نداری و نرمالی برو
من خودم خدارشکر هیچ مشکلی نداشتم
حدودا ده روز پیش با ماشین رفتم مشهد
البته عقب دراز کشیده بودم و روزی یبار میرفتم حرم و بین صحنا با ویلچر جا ب جا میشدم و اینجوری خیلی کمتر بهم فشار میومد
توام بسته به مسافرتت یکاری کن کمترین فشار بهت بیاد
فک نکنم مشکلی باشه
مسافرت؟! الان؟؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.