منی که بواسیر دارم با زایمانم چکار کنم 😩😩💔

۵ پاسخ

منم. داشتم دیشب زایمان کردم خداشکر هیچی نشده‌فعلا؛چشمش نکنم

من نداشتم

عزیزم میتونم بپرسم بواسیر چطور میشه ؟ چند روز به بعد شکمت کار میکنهء

سزارین کن

منم داشتم ربطی نداره من بعدزایمان بدترشدم جوری ک از درد گریه میکنم😭

سوال های مرتبط

مامان پسرم مامان پسرم روزهای ابتدایی تولد
مامان وهب مامان وهب هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان یاشار و تو راهی مامان یاشار و تو راهی ۲ ماهگی