بخاطر بواسیر سزارین میکنن آخه طبیعیه زایمانم ؟؟

۴ پاسخ

متاسفانه خیر

ن بابا من داشتم میگفتن باید طبیعی بیاری میتونی اخرشم بخاطر جدا شدن جفت سزارین اورژانسی شدم

فک کنم باید سزارین شی که خدای نکرده بیشتر اذیت نشی

بوتسیر و هموروئید تو بارداری طبیعیه
زبطی ب اینکه سزارینت کنن نداره

سوال های مرتبط

مامان مامان فندق

😍😍 مامان مامان فندق 😍😍 ۸ ماهگی