۹ پاسخ

خود بیمارستان غذای مناسب بهت میده

پمپ درد داشتی؟

عزيزم لطفا راهنمايي كن چه كارايي قبل سزارين بكنيم بهتره؟درد داري؟

واییی مبارکهههه عزیزم چ حسی داری🥺؟
عکس نینیو میشه بفرستی؟

سوپ یا ابگوشت
کلا چیز سفت و خشک نخور فعلا تا چند روز

یادمه تا ۱۲ساعت بعدش چیزی نباید بخوری ، اونم پرستار اومد گفت که مثلا الان میتونی بخوری شروعش هم با مایعات بود از چای کمرنگ ، قهوه و....

اول چای عسل ابجوش نبات اینارو بخور

سوپ البته باید یک دو شب بخوری

درد داری

سوال های مرتبط

مامان یزدان مامان یزدان ۱۴ ماهگی
مامان فاطمه و حسین مامان فاطمه و حسین ۱۲ ماهگی