خود بیمارستان غذای مناسب بهت میده
پمپ درد داشتی؟
عزيزم لطفا راهنمايي كن چه كارايي قبل سزارين بكنيم بهتره؟درد داري؟
واییی مبارکهههه عزیزم چ حسی داری🥺؟
عکس نینیو میشه بفرستی؟
سوپ یا ابگوشت
کلا چیز سفت و خشک نخور فعلا تا چند روز
یادمه تا ۱۲ساعت بعدش چیزی نباید بخوری ، اونم پرستار اومد گفت که مثلا الان میتونی بخوری شروعش هم با مایعات بود از چای کمرنگ ، قهوه و....
اول چای عسل ابجوش نبات اینارو بخور
سوپ البته باید یک دو شب بخوری
درد داری
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.