۸ پاسخ

احتمالا افتادگی رحم داری

من وقتی میشینم رو توالت یا میرم دوش بگیرم پنج دیقه ای ایستادم فک میکنم واژنم میخاد بیفته 😐

افتادگی ارثی هم میگن میشه
اما علائمش یکیش بی اختیاری ادراره

۲۳سالته اولین زایمانته فکر می کنی افتادگی داری🤔🤔

با معاینه پزشک

جیشتو اگه نتونی کنترل همینطوری بی اختیار بریزه افتادگی رحمه

طبیعی کردی زایمان؟

رحم از واژن میزنه بیرون

سوال های مرتبط

مامان رستا 🩷🩷 مامان رستا 🩷🩷 ۶ ماهگی