احتمالا افتادگی رحم داری
من وقتی میشینم رو توالت یا میرم دوش بگیرم پنج دیقه ای ایستادم فک میکنم واژنم میخاد بیفته 😐
افتادگی ارثی هم میگن میشه
اما علائمش یکیش بی اختیاری ادراره
۲۳سالته اولین زایمانته فکر می کنی افتادگی داری🤔🤔
با معاینه پزشک
جیشتو اگه نتونی کنترل همینطوری بی اختیار بریزه افتادگی رحمه
طبیعی کردی زایمان؟
رحم از واژن میزنه بیرون
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.