سلام با هماتوم فقط لکه بینی داشتید یا خونریزی شدید داشتید.؟

۳ پاسخ

من هیچکدومم نداشتم
جذب شد

سلام سه چهار ساعت خون ریزی زیاد
بعدش شیاف گذاشتم خون ریزی قط شد
استراحت کامل بیشتر رو دست چپ خوابیدم
تو سونو ntکلا از بین رفت

من فقط لکه بینی در حد ۲،۳ ساعت داشتم ،هماتومم ۳۰ درصد بود،تو هفته ی ۸ ، تا هفته ی ۱۲ شیاف گذاشتم جذب شد

سوال های مرتبط

مامان دخترم🩷 و تو دلیم مامان دخترم🩷 و تو دلیم هفته هجدهم بارداری