۴ پاسخ

من که افتضاح خونریزی داشتم از هفته ۸تا سه ماهگی.بعد سه ماهگی کلا قطع شد

من از ۶ هفتگی فهمیدم هماتوم دارم ولی لک و خونریزی نداشتم شیاف میزدم استراحت کامل داشتم تا ان تی جذب شده بود

یک ماه

من هماتوم داشتم ولی اصلا خونریزی یا لکه ندیدم، بعد یک ماه هم رفع شد

سوال های مرتبط

مامان عایشه گلی مامان عایشه گلی هفته سی‌ویکم بارداری
مامان ریحانه مامان ریحانه ۴ ماهگی
مامان فندوق مامان فندوق هفته بیست‌ودوم بارداری