خانما تا چند هفتگی علایم داشتید ؟؟

۴ پاسخ

تا ۱۳هفته

تا الان که هیچی

من تا ۱۷ هفتگی داشتم الان بهترم

چ علائمی؟

سوال های مرتبط

مامان نیکان👶🏻💙 مامان نیکان👶🏻💙 هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان یار حضرت مهدی مامان یار حضرت مهدی ۶ ماهگی
مامان 🌼🌻🌻🌼 مامان 🌼🌻🌻🌼 هفته سی‌ام بارداری
مامان ملیناوفسقلی💙👶 مامان ملیناوفسقلی💙👶 ۳ ماهگی