میوه فق ی پرتغال دیگ امروز یدونه سیب موز خوردم
دیگ واقعا دارم از بین میرم
قیمه بخاطر حبوبات ک داخلش هست نمیتونم بخورم بدون حبوبات خوشمزه نیس
منم حبوبات کباب بدون ادویه
من یه ده روز هیچی نخوردم حالا کم کم میخورم بچمم دل درد. میگیره ولی مجبورم گشنمه 🥹😂
فقط حبوبات نخوردم تا حالا
در حد تعادل همشو میخورم 😖
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.