۵ پاسخ

میوه فق ی پرتغال دیگ امروز یدونه سیب موز خوردم
دیگ واقعا دارم از بین میرم
قیمه بخاطر حبوبات ک داخلش هست نمیتونم بخورم بدون حبوبات خوشمزه نیس

منم حبوبات کباب بدون ادویه

من یه ده روز هیچی نخوردم حالا کم کم میخورم بچمم دل درد. میگیره ولی مجبورم گشنمه 🥹😂

فقط حبوبات نخوردم تا حالا

در حد تعادل همشو میخورم 😖

سوال های مرتبط