۴ پاسخ

من دو سه روز سرگیجه داشتم خود ب خود بهتر شده فعلا

ویتامین دی رو منظم بخور...

منم همینطور بودم الان بگی نگی بهتر شدم. هیچ کاری نمیشه کنی فایده نداره🥺

عسل نباید بخوری چطور نمیدونی

سوال های مرتبط