۱۰ پاسخ

انشالله تمان میشه مردم ایران از دست این ظلم گرونی نجات پیدا میکند

من ک‌ت این اوضاع تست زدم‌مثبت شده هنوز‌نرفتم آزمایش یدم

ما کل‌امروز با پسر ی مشغول‌ب‌دیم و بازی کردیم باهاش اصلا نخابیده الانم نوبتی داریم قصه میگیم بخابه
ولی دیگه رد دادیم جفتمون😅😅😅
اومدیم شهرستان خونه مادرسوهریم

من خونه مامانم اینا بودم تازه اومدم خونه خودم

منم دیگه از اون حال استرس و بهت اولیه دراومدم.با اینکه چند روزه شدید داره اصفهانو میزنه من یه کم ارومتر شدم.خودمو با شیرینی پزی سرگرم کردم.برا کل ایل و طایفمون و همسایه ها شیرینی پختم

دست و دلم به کاری نمیره الکی فقط بپز بخوریم شوهرمم میره سرکار میام خونه مادرشوهر تا بیاد مثل مهمون میشینم ولی امید دارم که ایشالا بزودی تموم بشه راحت شیم از این وضعیت

خیلی عالی که همسرت کمکه شوهر من اصلااااا

منم خیلی امید دارم اما راستش میام اینجا بعضی چیزا رو می‌شنوم استرس میگیره منو

من همینجوری موندم دست و دلم ب هیچ کاری نمیره میخاستم دعوتی بگیرم خانواده شوهر اونم ی دل میگه بگیر ی دل حوصله اشو ندارم خونه تکونیم همینجوری مونده نصفه اصلا حال ندارم خدا خودش صدامون و بشنوه امشب خسته شدیم

همینجوری پیش بره نه این کوتاه بیاد نه اون. میشیم افغانستان

سوال های مرتبط