۳ پاسخ

دو قلو رو معمولا هفته ۳۷ یا ۳۸ سزارین میکنن اگه کامل رشد کرده باشن‌تا اون‌موقع نزدیک‌۳ میشن اگرم‌نشدن نگران‌نباش خوب غذا بخور دو قلویی همینه

تو دوقلویی بیشتر از وزن بچها،نزدیک بودن سنشون مهمه
برا من ده روز فرقشونه نگرانم

انشالله کم کم زیاد میشه ۲ تاهستن دیگ

سوال های مرتبط