چجوری بچه رو از پوشک بگیریم ؟
(😑محض کنجکاوی)

۱۲ پاسخ

بهترین زمان ۲سالگیه
۳سالگی که خیلی خیلی دیره بچه خیلی بزرگه بخای پوشکش کنی😑😂

از پوشک گرفتن از ۳ سالگی به بعده
باید محیط سرویس رو براش جذاب کنی😃

بستگی ب تیزی بچه هم داره
بعضی بچه ها زرنگ و تیزن تا دوسالگی ازپوشک گرفته میشن
بعضیا نه . تا ۳سالم باید پوشکون کرد

من تا سه سالگی هر وقت آمادگی داشت و خودش پوشک و کند بره دستشویی اون وقت میگیرم اصلا عجله نیست

به وقتش با صبوری فقط

روانشناسا میگن ۲ تا ۳ سالگی

مهمترین راه گرفتن پوشک در. درجه اول بچه باید کمی توانای حرف زدن داشته باشه که یه کم متوجه بشه الان خیلی اذیت میشی برای گرفتن مخصوص اگه شیر خشکی باشه

بهترین زمان ۱/۵ الی ۳ ساله
اونم با وجود شرایط و علایم
وگرنه بچه اجبازی میکنه یا اضطراب یا یبوسب و … میگیره

حالا بزار بچه ۱۰ تا کلمه یاد بگیره
کلمه جیش و اول یادش بده
عجله داریا 😁
بسته به امادگی بچه داره

اولش که باید قصری بگیری یعنی توالت فرنگی کودک بعد یه مدت با خودت میبری دستشویی برای جذبش تو دستشویی کلی برچسب میچسبون، دیگه هر ده دقیقه اولش بعد تایم شو بیشتر میکنی کم کم و یاد میگیره ایشالا فقط اگه امادگی نداشته باشه و از پوشک بگیره شب ادراری تو 5سالگی به بالا میگیره

حالا که زوده ولی وقتش پوشکش نمی کنی هر ده دقیقه باید ببری توالت تا یاد بگیره🥴کارمون ساخته است

دیگه پوشک نکن

سوال های مرتبط

مامان هدیه خداوند مامان هدیه خداوند ۱۷ ماهگی