من مفهوم جیش رو براش جا انداختم بعضی وقتا از خواب بیدار شدنی میبرمش دستشویی آب رو یکم باز میکنم بریزه بعد میگم جیش جیش میکنه ، منظورم اینه یبار اینکارو میکنه درروز وگرنه ک الان جیششون خیلی زیاده هر دقه جیش میکنن نمیشه
از الان باید میبری دستشویی بگی جیش جیش تا چند دیگه خودش جیش میکنه بعدش یاد بگیره بشینه بعد کمکش کنی رو توالت بشینه بعد یاد بدی مجدد جیش کرمه جیشو بگه بعد اون دوهفته خونه هیچکس نری چون آبیاری قالی داری بعد اون یاد بدی پی پی کنه بعد اون ممکن کو. پاشی برای قالی باشه😂😂😂 اللن من سه ماهه میبرم دستشویی صبحا بهش میگم چند بار جیش جیش کن مامان جیش میکنه اگرم نداشته باشه میگم نداری باسر میگه نه
راحته خودش امادگی داشته باشه میفهمی خواهرم۲سالگی تلاش کرد بگیره دخترش اصلا همکاری نمیکرد الان ۲سالو نیمشه قشنگ ۱روز بهش گفت جیش داشتی بهم بگو دیگ از اونروز جیششو میگه بیرون باشیم خونه باشبم هرجا باشیم فقط شبا پوشکش میکنه هنوز میدونی باید امادیگشو داشته باشن زود گرفتن پوشک خوب نیست
هانننننننن
الان؟؟؟؟؟؟؟؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.