۵ پاسخ

حتمابرودکتر

برو یهو الان آزمایش دفت پروتئین بده بعد ببر پیش دکتر هی نری بیای

سلام منکه دفع پروتئین داشتم دست و پا و صورتم ورم میکرد بعضیا هم فشارشون بالا بود . شماهم یک ازمایش حتما بده یا برو دکتر

ورم یک طرفه اصلا خوب نیست و خطرناکه بهتره بری اورژانس چکت کنن

اکه یکی از پاهاته حتما پیگیری کن

سوال های مرتبط