حتمابرودکتر
برو یهو الان آزمایش دفت پروتئین بده بعد ببر پیش دکتر هی نری بیای
سلام منکه دفع پروتئین داشتم دست و پا و صورتم ورم میکرد بعضیا هم فشارشون بالا بود . شماهم یک ازمایش حتما بده یا برو دکتر
ورم یک طرفه اصلا خوب نیست و خطرناکه بهتره بری اورژانس چکت کنن
اکه یکی از پاهاته حتما پیگیری کن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.