۱۱ پاسخ

عزیزممم😍😍خوبه وزنش
ولی از اینجا به بعد میتونی شیرموز بدون شکر بخوری
مغزیجات
کباب گوشت و مرغ
ماست یونانی
ماکارونی و سیب زمینی
بستنی
دلستر
اینا وزن دهی فوق العاده بالایی داره
البته یه سریاش اگه قند نداری

خوبه گلی😍🩷

خوبه،صدک چند زد برات؟

حلیم و فرنی و آبگوشت زیاد بخور تپلی تپلی میشه

من ۳۰ هفته ۱۳۸۵ بود صدک ۷ دکتر لیدی میل داد

من ۳۰هفته و ۳روز رفتم ۱.۶۶۸بود
صدک ۲۴
صدکش چنده؟؟

خودتو با هیچکس مقایسه نکن ژنتیک خیلی دخیله

من تو ۲۸ هفته و ۵ روز ۱۷۰۰ بود

من ۲۹ هفته و دو روز رفتم ۱۴۰۰ بود

ژنتیکیه اگه خودتو شوهرت درشتین و تو نوزادی کپل بودین ممکنه

منم 1460 بود تو 29 هفته

سوال های مرتبط

مامان اَمیر و اَبرا مامان اَمیر و اَبرا هفته سی‌ونهم بارداری