سلام عزیزم خوبی داخل تاپیک مامان جوجو ممد درباره دکترش پرسیده بودی
09152282893
شماره دستیارشه
مسدوده گفت من جوابتو بدم
مطب سمت هاشمیه بهتره سمت ابن سینا خیلی شلوغه
اره عزیزم منم همینجوریم
ساعت ۱۲
آره دقیقا وارد۱۸ ک شدم لامصب قبلن اینجوری نبودم حس میکنم بچه داره بزرگ میش فشارمیارع ب صد جاخخخ
به اونا نیس کلا همینجوریع
اره منم همینجوری ام والا میگن طبیعیه😪چطور ماه عسل بارداری شد
درد واژنم دارم طبیعی؟
گلم گروه بارداری داریم میای روبیکا
منم اینجورم مخصوصا موقع خواب که میخام پهلو ب پهلو بشم
آره دقیقا همه این علائما من دارم
من هستم وقتی جا ب جا میشم زیره دلممم خیلی درد میکنه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.