خانما قرص شیر دهی میخام بگیرم چی بگیرم ؟

۶ پاسخ

کپسولشو بگیر شیرافزا ازداروخونه یکی صبح یکی بعد ناهار بعد ببین بعدازظهر سینه هات چجوری پرمیشن

لاکتاول خوبه
ففول برست فید هم خوبه
پودر گالاکتومید هم بد نیس

لاکتاول خوبه
من اون روز شوهرم یه کپسول گیاهی گرفته بود چون شیرم خدا رو شکر خوبه دیگه نخوردم اونو فعلا

لاکتاول دکتر برام تجویز کرده ولی هیچ داروخونه ای نداره😐

لاکتاول
من البته یه پودر گرفتم ک خیلی خوب بود دیگ لاکتاول نخوردم خوده اون پودره به تنهایی کلی شیرمو بیشتر کرد

لاکتاول

سوال های مرتبط

مامان ❤حدیث و ماهلین مامان ❤حدیث و ماهلین ۴ ماهگی