نخوری بهتره
میگن بچه فاویسم میگیره
نه من چند باری خوردم کم بخور
من که میخوردم
دکتر ب من گفت اگ بچت دختر باشه و همسرت فاویسم دارشته باشه نباید بخوری .
اما بچم پسره ولی همسرم فاویسم داره دکتر گفت فاویسم از پدر ب پسر نمیرسه
نخوری بهتره
من خیلی هوس میکنم ولی نخوردم اصلا
کم بخور
من که سر بچه اولم کلا خیلی خوردم سر اینم همینطور اصلا بدون باقالی میمیرم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.