بچه ها خوردن باقالی ک خطرناک نیس؟

۸ پاسخ

نخوری بهتره

میگن بچه فاویسم میگیره

نه من چند باری خوردم کم بخور

من که میخوردم

دکتر ب من گفت اگ بچت دختر باشه و همسرت فاویسم دارشته باشه نباید بخوری .
اما بچم پسره ولی همسرم فاویسم داره دکتر گفت فاویسم از پدر ب پسر نمیرسه

نخوری بهتره
من خیلی هوس میکنم ولی نخوردم اصلا

کم بخور

من که سر بچه اولم کلا خیلی خوردم سر اینم همینطور اصلا بدون باقالی میمیرم

سوال های مرتبط

مامان آیماه🌙 مامان آیماه🌙 ۱۳ ماهگی
مامان علیسان مامان علیسان روزهای ابتدایی تولد