مامانا چند هفته برم واسه ماینه زایشگاه 🤔🤔

۳ پاسخ

۳۸ برو که ریسک نداره تو معاینه هم اگه کیسه پاره شد دیگه نگرانی نداشته باشی

وای خدا منم موندم چیکارکنم دسترسی ب دکتر خودمم ندارم اومدم شهر دیگه رفتم یه دکتر دیگه دیروز گفته بود بیا معاینه من ترسیدم برم خون ریزی پیداکنم نرفتم گفتم بزار حداقل ۳۷کامل بشه گناه داره بچم بااین اوضاع اگ نارس ب دنیا بیان چیکارش کنم

خودمون باید بریم یا باید بهداشت نامه بده منم باید برم برای معاینه نمیدونم چیکار کنم

سوال های مرتبط

مامان توت🍓 فرنگی مامان توت🍓 فرنگی ۱ ماهگی