۸ پاسخ

پسر من پدیا بست و سگانوز بهش میدم
راضی هستم
ولی خوب کلا کولیک با هیچ شربت و دارویی نمیره تا سه ماهگی

من هم کولیکز میدم هم اینفاکول هر دو یک درصد کمی درد تسکین میده حتی اینفاکول که دو تومن پول دادم کلا کلا ۱۰درصد درد کاهش میده همه دکترا میگن

من کولیکز و گریپ میکسچر و استفاده کردم خیلی خوب بوده

قرمزی و زور زدن مال کولیکه، کولیک هم درمان نداره ولی با دارو یکم بهتر میشه
از همشون بهتر اینفاکوله

زیر یه ماه دکتر گفت کولیکز فقط، من دادم خیلی تاثیری ندیدم، الان چند روزه دکتر گفت گریپ میچر و یه دونه پروبیوتیک اسمش یادم نیست میدم ولی بازم زور میزنه و قرمز میشه الان ۴ روزه خواب نداره موندم منم چیکار کنم

الان پروکید پویا میدم از پدیابست هم بهتره

دیشب ب پسرم قطره کولیک پدیابست دادم آروم شد

پدیابست از همه بهتر بود

سوال های مرتبط