۹ پاسخ

من خرخونه بودم 😅

من به نام خدا تو همه ای مورد ها دستی بردم 🤣🤣🤣🤣

من همیشه دلقک بودم 😆😆😆

مدارس روستا دختر و پسر قاطیع
اونا رو میگه

چه باحاله
حالمو خوب کرد😁

ما سه تفنگدار بودیم یادش بخیر

کاااش واسه یک ساعت هم شده برگردیم به اون موقع ها 😭

دانشگاه منظورشه شاید

ما اکیپ باحالا بودیم😂
یادش بخیر

سوال های مرتبط

مامان عشقام مامان عشقام ۳ سالگی
مامان رادوین مامان رادوین ۳ سالگی