برنج رو حدف کن فقط گاها تو شیربرنج بخور
نون هم حدف کن سعی کن پروتئین بخوری فقط
چون من قبل بارداری در حد پیش دیابت بودم الان قندم بالای ۷۷ نمیره همینکا رو کردم همه چیو بدون نون و برنج میخورم هفته ای دوبار شیربرنج میخورم
خیار
باید بگی چی نخورم😂😘
منم نمیدونم
مال من کیوی پایین میاره
من فقط خیار میخوردم
و کدو رو رنده میکرد با ماست میخورم
مث خیار ماست میشد
اومد پایین
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.