خانوما برای کم شدن قندبارداری چی بخورم ؟

۶ پاسخ

برنج رو حدف کن فقط گاها تو شیربرنج بخور
نون هم حدف کن سعی کن پروتئین بخوری فقط
چون من قبل بارداری در حد پیش دیابت بودم الان قندم بالای ۷۷ نمیره همینکا رو کردم همه چیو بدون نون و برنج میخورم هفته ای دوبار شیربرنج میخورم

خیار

باید بگی چی نخورم😂😘

منم نمیدونم

مال من کیوی پایین میاره

من فقط خیار میخوردم
و کدو رو رنده میکرد با ماست میخورم
مث خیار ماست میشد
اومد پایین

سوال های مرتبط

مامان حانیه خانم مامان حانیه خانم ۱۰ ماهگی
مامان طهورا مامان طهورا ۳ ماهگی