مامانا حلیم خوبه تو ماه اخر بخورم ؟

۸ پاسخ

اتفاقا خیلی خوبه بخور برای وزن بچه عالیه

عالیه
بمب وزن دهیه

برای وزن دهی جنین هم عالیه

آره حتما بخور

خوبه

اره

هر موقع بخوری خوبه

برای وزن دهی نی نی که خیلی خوبه . چرا بد باشه

سوال های مرتبط

مامان هانا کوچولو مامان هانا کوچولو ۲ ماهگی
مامان 🩵جوجه🩵 مامان 🩵جوجه🩵 ۷ ماهگی