۱۸ پاسخ

۷ تا لیوان درست کن اگه هندی
اگه برنج ایرانی ۸ تا

۶ تا لیوان فرانسوی کافیه

۶ تا..

من‌برای هر نفر یک لیوان دو سه تا هم اضافه میریزم برا تهدیگ و یه وقتی کسی سیر نشد

پیمانه من واسه پلوپزه،همیشه ۳ پیمانه بیشتر میریزم

۶ پیمانه ک دیس هم سر سفره پر باشه
حالا شاید نخورن اما خوب برا مهمون من همیشه یکم بیشتر میپزم

نفدی یک لیوان سر پر من می گیرم یک لیوان هم اضافه به هر حال بعضی ها خوش غدا هستن
ولی مثلا خودمون تنها هستیم نفری نصف لیوان کافیمونه

شش تا پیمانه

۷ تا فرانسوی

دو الی سه پیمونه زیاذتر بریز
پنج نفر هستن ۷-۸ تا

اگر ۵ نفرید
۶ تا پیمونه بگیر
اگر میخوای ته دیگ برنج بذاری ۷ پیمونه بذار

من برای هر نفر یه لیوان برنج میریزم ،یه لیوان و نصف هم اضافه میریزم ...ته دیگ هم نون بنداز حتماک همه برنجت تهدیگ نشه

برا ۵ نفر همیشه باید دوسه تا لیوان اضافه درست کنی کم نیاد یهو ۷لیوان یا ۸لیوان کن

ما برای خودمون و خانواده پدرم که کلا ۷ نفر هستیم ۴ تا از قوطی شیرشکرهای خارجی استفاده میکنیم

پنج تا اندازەخودتون دو تا هم اضافە

اگه لیوان فرانسوی هست 7 لیوان
اضافه میاد ،ولی بهتر از اینه که ببینن کم اومده

۷تا فرانسوی

اگه بخور هستن
10 پیمونه

سوال های مرتبط