هیچی فقط اون غذاه تا دوهفته باید بخوره دوباره تست
هیچی خودش خوب میشه
مامان نخود دونه هاش رف یا موند دختر منم فرنی دادم اونجوری شد
اگ جوش اینا بزنه پماد باید بزنی
آره اگه کهیر شدید بزنه سیتریزین باید داد
چجور حساسیتی؟ اگه شدید نباشه هیچی لازم نیست فقط اون ماده غذایی رو قطع میکنی
اما اگه قرمزی های پوست زیاد بشه، لباش کبود بشه، نفس کشیدنش به مشکل بخوره باید ببریش دکتر
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.