دخترا اگر شکم سرد باشه برای نی نی ضرر داره؟؟

۴ پاسخ

مادرشوهرم میگه باعث میشه بچه قولنجی بشه،بعدهمش گریه میکنه وبی قراره

منم شکمم همیشه یخه

هم خون رسانی مشکل پیدا میکنه
هم میگن جای بچه سرد میشه یجور حالت سرماخوردگی بوجود میاد
بچه سرما نمیخوره ها اما وقتی دنیا میاد ممکنه مریض باشه یا اثر سرما روش بمونه

خون‌رسانی میگن مشکل پیدا میکنه

سوال های مرتبط

مامان لیانا مامان لیانا ۱ ماهگی