خانم ها گاز اشک آور برای نی نی ضرر داره؟

۸ پاسخ

نه بابا بااین وضع چه تظاهراتی؟ گاز اشک آور سه چهارتا زدن جلوی در خونه .

توی خونه ماهم پرشد از گاز اشک آور ...از بس زدن تو حلق مردم.انقدر تیر اندازی کردن تا صبح کابوس می‌دیدم. بعد میگن اینا اغتشاش گر هستن و ما بچه پیغمبر...خدا لعنتشون کنه. خدا جوابشون و بده...

هرموقع میزنن برو داخل حمام ابو باز کن

ای جانم .اره عزیزم ضرر داره .
پهلوان

فکررنکنم چون بچه از اکسیژن داخل خونت نفس میکشه

وقتی خودت نتونی درست تنفس کنی مشخصا برای جنین هم ضرر داره این روزها اصلا بیرون نرید حدالامکان

رفتی ت ظ ا ه ر ا ت 😉

اره دیگه می‌ره توی ریه به بچه هم آسیب میزنه

سوال های مرتبط

مامان فرداد مامان فرداد هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان لیانا مامان لیانا ۱ ماهگی
مامان ریحانه مامان ریحانه هفته بیست‌وششم بارداری
مامان هدیه خدا♥️🪽 مامان هدیه خدا♥️🪽 هفته سی‌وپنجم بارداری