نه بابا بااین وضع چه تظاهراتی؟ گاز اشک آور سه چهارتا زدن جلوی در خونه .
توی خونه ماهم پرشد از گاز اشک آور ...از بس زدن تو حلق مردم.انقدر تیر اندازی کردن تا صبح کابوس میدیدم. بعد میگن اینا اغتشاش گر هستن و ما بچه پیغمبر...خدا لعنتشون کنه. خدا جوابشون و بده...
هرموقع میزنن برو داخل حمام ابو باز کن
ای جانم .اره عزیزم ضرر داره .
پهلوان
فکررنکنم چون بچه از اکسیژن داخل خونت نفس میکشه
وقتی خودت نتونی درست تنفس کنی مشخصا برای جنین هم ضرر داره این روزها اصلا بیرون نرید حدالامکان
رفتی ت ظ ا ه ر ا ت 😉
اره دیگه میره توی ریه به بچه هم آسیب میزنه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.