۶ پاسخ

درستش و صحیحش از ۶ماهگی

هروقت دکتر بگه

مال منم دکتر گفته از الان بده ولی من هنوز شروع نکردم

دکتر پسر منم گفت از شیش بدع

معمولا بچه هایی که رفلاکس دارن و‌روند وزن گیریشون کنده از چهار شروع میکنن

همون ک دکترا میگن بعد از زدن واکسن ۶ ماهگی

سوال های مرتبط

مامان روژان محمد سهیل مامان روژان محمد سهیل ۹ ماهگی