من اگ گشنم نشه جیشم نگیره ۲۴ ساعته خابم🥲ولی یا گشنمه یا جیش دارم
دقیقا یکسره چرتی ام منکه 😂😂
اره خیلی خسته م حال هیچی ندارم دوس دارم فقط دراز کشیده باشم
🥲خیلی میخوابم و احساس میکنم همیشه خستم
نه من خیلی سرو حالم همش به خودم میرسم میرم بیرون تو خونه زیاد کار میکنم،ولی هورمون هام ریخته بهم یه وقتا آرزوی مرگ دارم..
ای وای من همیشه دوس دارم بخوابم ینی یه جور خستم انگار گوه کندم
وقتی باردار بود اره تخت ول نمیکردم
عزیزم ورزش کن اگه طبیعی هستی خوابیدن کارتو سخت میکنه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.