طول سرویکس 31توهفته من خطردارع؟

۵ پاسخ

من ۳۰ بود دکتر گفت مشکلی نداره

زیر ۲۸خوب نیس من کلا ۳۰تا ۳۲بوده سرویکسم دکترم گفت پایین نیاد خوبه

خوبه ۳۱ بالای ۳۰ خوبه
فقط کار سنگین نکن پیاده روی طولانی نرو پیاده روی نرو
منم هفته شما ۳۲ بودم

منم از هفته هجدهم31 طول سرویسم بود
دکترم گفت حتی استراحتم نکن😂
نرمالش 30 هست

منم ۳۱ 😢
باید استراحت باشیم

سوال های مرتبط

مامان ایلماه🫀 مامان ایلماه🫀 روزهای ابتدایی تولد
مامان آرین وآرتا مامان آرین وآرتا ۷ ماهگی
مامان دو قلوها مامان دو قلوها ۴ ماهگی
مامان حسین💕 مامان حسین💕 ۲ ماهگی
مامان فندقم مامان فندقم هفته سی‌ام بارداری
مامان پناه.پیام مامان پناه.پیام ۴ ماهگی