من ۳۰ بود دکتر گفت مشکلی نداره
زیر ۲۸خوب نیس من کلا ۳۰تا ۳۲بوده سرویکسم دکترم گفت پایین نیاد خوبه
خوبه ۳۱ بالای ۳۰ خوبه
فقط کار سنگین نکن پیاده روی طولانی نرو پیاده روی نرو
منم هفته شما ۳۲ بودم
منم از هفته هجدهم31 طول سرویسم بود
دکترم گفت حتی استراحتم نکن😂
نرمالش 30 هست
منم ۳۱ 😢
باید استراحت باشیم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.