۷ پاسخ

هووو من از هشت ماهگی میبرم پارک دخترمو

چ تاب تمیزی

یعنی من تابی و ندیدم جلوش کثیف نباشه .....ده تا عکس داره دخترم جاهای متفاوت همش جلو ش اینجوریه 😬

خوش بگذره
چطور دفعه اوله من از ۷ ماهگی میبرم دخترمو

ااااي خداااا يخ نكنه جوجه

ای خودا 🤍
خدا حفظش کنه

کجای بیرجند و زدن؟؟؟

سوال های مرتبط

مامان نُقل و نبات💙🧒 مامان نُقل و نبات💙🧒 ۱ سالگی
مامان یاسین کوچولو مامان یاسین کوچولو ۲ سالگی
مامان هديه خدا(ستیا😍) مامان هديه خدا(ستیا😍) ۱ سالگی