۱۶ پاسخ

تاریخ زایمانت وارد گهواره کن اینم درست میشه
سونو انتی دقیق

سونو ان تی درسته عزیزم

گهوارت رو با سونو ان تی تنظیم کن

سونو درسته

سونو انتی درسته

سونو درست میگه چون سونو بر حسب رشد بچه میزنه ولی گهواره ۴۰ هفته رو میزنه تازه اگر سزارین باشی دوهفته زودتر میوفته تاریخت

سونو ان تی

سونو

ان تی درسته

انتی درسته

سونو انتی هرچی باشه همونه

طبق انتی حساب کن

منم تازه سونو دادم یه هفته جلو بود دکترم گف طبق پریود اینا الان مثلا ۲۵ هفته ای ۲۶ نیسی

سونو‌ان‌تی

انومالی . تاریخ گهوارتو درس کن

سونو درست زدع

سوال های مرتبط