۸ پاسخ

خیلیی خوبه ولی دیگه به درد ۳ ۴ ماه نمیخوره

من دارم تا همین ۵ ماهگی هم استفاده می کردم برای من چون یه خانومی دوخته بود بزرگتر از مال مغازه ها بود زود کوچیک نشد

چون بچتون سه ماهه است فکر کنم منظورتون اوناییه که بنداشو میندازن سر شونه و بچه رو بغل میکنن؟ درسته؟ کاش عکس گذاشته بودین،اکثرا آغوشی سوییسی رو جواب دادن که فقط مال نوزاده
منم میخوام بدونم اون آغوشیارو کسی داشته؟ راضیه؟ چه مارکی
بنظر خودم کاربردیه،جزو لیست سیسمونیم بود ولی چون بچه باید گردن بگیره تا بزاریم داخلش گفتم وقت هست تحقیق کنم و بخرم
بنظرم مارکهای خوبش به درد میخوره چون برای کمر و گردن باید استاندارد باشه

من چون یه بچه دیگه دارم برام خوب بود
پسرم ۵ سالشه هر موقع میخاست بچه رو بغل کنه یا دیگران میخاستن بلندش کنن رو آغوشی بغل میکردن
ولی نهایتا ۱۵ روز استفاده میشه امادهمونم کاربردیه

عالیه خیلی کاربردی و مفید

اره من زیاد استفاده کردم وقتی کسی میخاس بغلش کنه یا وقتی میخام بهش نشسته شیربدم

من خیلی کاربردیع برام بزداشتن نی نی شیرداذنش همه چی با همون آغوشی میکنم روپام تکون میدم تو همون آغوشی فقط حیف زود کوچیک میشه من داره کوچیک میشه نهایت یک ماه نیم دیگه بتونم استفاده کنم

بهترین خرید هر سیسمونی

سوال های مرتبط