سلام اونایی که پسر بارداری ترشی دوست دارید یا شیرینی ؟

۴۲ پاسخ

اوایل فقط ترشی و شوری
الان هر دوتا ولی بیشتر شیرینی

اوایل فقط ترشی الان شیرینی

اوایل ترشی و شوری بعدها ک میری سی هفته به بالا میل به شیرینیت خیلی میشه

اولا ترشی بعد شیرینی الانم شیرینی

من اولاش فقط ترشیجات دلم میخواست چیزای خیلی ترش و شور اما الان علاقم به شیرینی جات شده ولی در کل جفتش

من فقط شیرینی دلم میخواد

من ترش و شور

دیابت دارم هیچ کدوم 😔

من پسر باردارم خیلی معمولی هستم ، هر دو رو دلم می خواد ، ولی سر دخترم خیلی ترشی خوردم خیلی

شیرین

مال من پسره دوتاش دوست دارم ولی بیشتر شیرینی

ولی من الان خیلی شیرینی دوست دارم اولی ترش آخرش شیرینی

شیرین

شوری

اوایل ترشی الان هردوش

منم ترشی
انتی بهم احتمال پسر داد

دوتا پسر دارم اولی شیرینی می‌خوردم این یکی ترشی😂

من سر پسرم هوس خیارشور میکردم اخراشم شیرینی زیاد میخوردم تو شیردهیم یه سره شیرینی خوردم

ترشی زیاد

من متنفر بودم از ترشی
با اینکه پسره

ترشی

شوری 🤤

سلام. هیچ کدوم🙄🙄😁
کلا میلم به چیزی نمیره

منم اوایل ترشی بود حالا شیرینی عاشقشم خخخ

ترششششش

هیچ کدوم از اولم ویار نداشتم الآنم هم
فقط دلم سالاد الویه میخواس که یکم اتش درونم خنک شه🥵🥵
هیچ میلی نه به شیرینی نه شوری و نه ترشی دارم😅😅
نینی هم پسره👶🏻

ترش و شور. مثلا غش میکنم برای خیارشور
البته شیرینی هم دوست دارما ولی کلا ترشی یه جور دیگه بهم میچسبه

من ترشی پسره

اولا شوری زیاااد
الان هم شیرینی هم ترشی جفتشم دوست دارم

ترشی و شوری😩

من الان شیرینی هوس میکنم

اوایل هوس ترشی داشتم بدجور اب ترشی رو سر میکشیدم الان متمایل به شیرینی شده

ترشی و شوری

من ترشی و شوری اصلا دلم شیرینی نخاس

ترشییی

من اول بارداری فقط ترش از الان همش شیرین ترش اصلا نمیتونم بخورم

اول ترشی بود الان رفتم سمت شیرینی😂

هردوتاش ولی بیشتر شیرینی

ترشی

همه چی 😄

هر دوتا هوس میکنم

من پسر شیرینی و شوری

سوال های مرتبط