۷ پاسخ

من پدرومادرم دیابت دارن و من تو بارداری گرفتم و انسولین میزنم

هرکسی ممکنه بگیره

ربطی نداره یهو بوجود میاد

اصلا ب سابقه خانوادگی ربطی نداره. من تو خانوادمون ندارن ولی الان دارم قرص قند میخورم تو بارداری

ربطی به ارث و سابقه نداره بعضیا تو بارداری ویارشون شدید شیرینیه و دیابت و میبره بالا

من ارث ندارم و رعایت هم میکنم ولی بازم بالا رفت

اکثر مواقع ارثیه

سوال های مرتبط