من پدرومادرم دیابت دارن و من تو بارداری گرفتم و انسولین میزنم
هرکسی ممکنه بگیره
ربطی نداره یهو بوجود میاد
اصلا ب سابقه خانوادگی ربطی نداره. من تو خانوادمون ندارن ولی الان دارم قرص قند میخورم تو بارداری
ربطی به ارث و سابقه نداره بعضیا تو بارداری ویارشون شدید شیرینیه و دیابت و میبره بالا
من ارث ندارم و رعایت هم میکنم ولی بازم بالا رفت
اکثر مواقع ارثیه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.