نه فقط پلارژین میدم.
من میذارم آب بینیش بیاد فقط مایعات و سوپ و اسپری بینی میذارم
سیترین میدم
من شبا موقع خواب میدم که بتونه بخوابه چون اگه ابریزش داشته باشه اصلا نمیتونه نفس بکشه
البته سرماخوردگی ک آبریزش و عطسه داشت
جفتش یبار دکتر نئوتادین نوشته بود .سری آخر سیتریزین
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.