۶ پاسخ

نه فقط پلارژین میدم.

من میذارم آب بینیش بیاد فقط مایعات و سوپ و اسپری بینی میذارم

سیترین میدم

من شبا موقع خواب میدم که بتونه بخوابه چون اگه ابریزش داشته باشه اصلا نمیتونه نفس بکشه

البته سرماخوردگی ک آبریزش و عطسه داشت

جفتش یبار دکتر نئوتادین نوشته بود .سری آخر سیتریزین

سوال های مرتبط