۷ پاسخ

اگ نا امنه شمام نمونبد خب 😢

هر کی پیام من و میبینه و جایی برا رفتن نداره شهر من آمنه تو رو جون اون بچه های عزیزتون بدون تعارف میگم دوتا خونه داریم مامانمم دوتا خونه داره بیاین اینجا میذارم در اختیارتون
بذارید تو این درد هم وطن هام شریک بشم

بیا شهر من عزیز دلم دوتا خونه دارم یکیش در اختیار شما اینجا آمنه آب و هوا و طبیعت اشم بد نیست

چه جالب ساختمون ماهم خالیه فقط ما هستیم

مام از هش واحد دو واحد موندیم🥺

گاهی میرم ب مامانم سر میزنم ولی اره مام پوکیدیم

من ک دیونه شدم همش خونم هیچ جا نرفتم و‌نمیرم غرب تهرانیم ما

سوال های مرتبط

مامان تیام و سام مامان تیام و سام ۳ سالگی
مامان تانیا مامان تانیا ۳ سالگی
مامان هاوُش مامان هاوُش ۳ سالگی
مامان 🌶️فلفل🌶️ مامان 🌶️فلفل🌶️ ۲ سالگی
مامان عروسک مامان عروسک ۳ سالگی
مامان هاوُش مامان هاوُش ۳ سالگی
مامان شایان🍓🐣 مامان شایان🍓🐣 ۳ سالگی
مامان شایان مامان شایان ۳ سالگی