سلام خانما
برای وزن گیری جنین چی خوبه؟

لطفا همه بگین🫠

۸ پاسخ

حلیم بستنی آجیل کباب

سیب زمینی تا میتونی بخور و برنج محلی

مغزی جات ،بستی،تخم مرغ ،غذا های مقوی دیگه

حلیم
روزی دوسه تا دونه خرما
میوه
عدسی و حبوبات

از الان زوده عسلم

از الان وزن نمیگیره ک گل خیلی زوده
ولی کوبیده و بستنی لیدی میل من میخورم

میگن حلیم خوبه

زوده الان

سوال های مرتبط

مامان دو قلوها مامان دو قلوها ۴ ماهگی
مامان ماکان مامان ماکان روزهای ابتدایی تولد
مامان نیهان🩷🎀 مامان نیهان🩷🎀 ۳ ماهگی
مامان آیهان💙🥹 مامان آیهان💙🥹 هفته سی‌ودوم بارداری
مامان آرتمیس 🩷 مامان آرتمیس 🩷 روزهای ابتدایی تولد
مامان دوقلوها مامان دوقلوها هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان پناه کوچولو💕🩷 مامان پناه کوچولو💕🩷 هفته بیست‌وششم بارداری
مامان الارا مامان الارا هفته سی‌ام بارداری