۹ پاسخ

زور زدن تو دسشویی خیلی خطرناکه. کیوی زیاد بخور. قرص آهن سیدرال مصرف کن اصلا یبوست نمیاره داخل کاغذشم توضیح داده

صبح ناشتا شیر گرم بخور خوب میشی

شیاف گیرسیرین بزار راحتره زور زدن ضرر داره

تا دیدی شکمت کار نکرد شیاف گلیسرین بزار... من همه کار کردم ولی شیاف بهتر جواب داد

کیوی من جواب داد

هر روز ۲-۳ قاشق روغن زیتون بریز تو آبجوش بخور

یه مدت صبح ناشتا دو لیوان آب ولرم بخور

کاهو زیاد بخور

بخاطر قرص اهنتون نیست؟

سوال های مرتبط