۱۱ پاسخ

ذره بین یه طوریه انگار داری با یه احمق نفهم حرف میزنی😂

حالا اگه گوگل بود میاورد😭😭

خیلی اوسکوله🤣🤣

والا انقدر دیر‌میارع ک نگو

مزخرف نرینه

این چ سوالیه خب آدمم باشه هنگ می‌کنه😂

رفرش کن دوباره بزن ، گاهی اینطوره می کنه

دیگه اپلیکیشن ایرانیه چه انتظاری داری من داشتم هرچی سرچ میکردم گوز پیچ میشد نمیاورد پاکیدم

اینجا همچی محدوده بعله 🙂🙂

بچمون مثبت چون😂😂

دقییییقا

سوال های مرتبط