تا کی ادم ممکنه افسردگی زایمان بگیره؟

۱ پاسخ

عزیزم همه افسرذگی میگیرن بستگی به خودت داره تا کی بخوای تو بدنت بمونه
هروقت بتونی بری ارایشگاه و مو رنگ کنی به خودت برسی و.... خرید کنی مانتو های رنگ روشن بپوشی بیرون بری و خوابت و با بچه هماهنگ کنی وکمبود خواب نداشته باشب کم کم افسردگی از بین میره و......

سوال های مرتبط

مامان صدرا✨❤ مامان صدرا✨❤ ۱۲ ماهگی
مامان اسما مامان اسما روزهای ابتدایی تولد