۹ پاسخ

واسه من میخوره تا صبح میخوابه چشمش نزنم

دلسای منم اینطوریه😇از ۳ ماهگی شیر شبشو خودش قطع کرد

وسط شب خودت بهش بده قندش تو خواب نیوفته

واسه منم پسرم اینجوریه خداروشکر

عالیه همینطور پیش برو

دختر منم بیشتر وقتا میخابه تا صبح

نه بچه من هی بیدار میشه برای شیر

خداروشکرکن نعمته واقعا پسرمن قبلا ۱۱میخابید تاصب الان اصلا تا ۳صبح نمیخابه

خوبع دیگه راحت میخوابی

سوال های مرتبط