۳ پاسخ

من میدادم مخصوصا شبا یا اولا تا نزدیک ۲ ماه ک هنوز شیرم زیاد نشده بود

منم اونجوری میدادم شبام خوب میخوابید سیرمیشد

شیرخشک بدی به مرور دیگه مال خودتو نمیخوره

سوال های مرتبط