۶ پاسخ

نفس تنگی،2دقیقه نمیتونی وایسی میخواد کمرت بشکنه

واقعا سخته،من یکسره معده دردم خستم لگن و واژن دردم ، دردا پریودی خدا سخته

من از شما هفته‌م کمتره ولی چون زایمان سزارین سوم هستم دکتر برام تاریخ ۳۷هفته زایمان زده...میشم تقریبا توروزای زایمان شما
ایشالله بچه هامون صحیح سالم بدنیا بیان

خدا صبر بده دردای سختیه
چقدر من بدنم حس کوفتگی داره
پا درد کمر درد کشاله درد

یاخدا یادم میاد استخوانام‌بدرد میان😫بسلامتی بگذرونی

تموم میشه انشاا…
باید طاقت بیاریم

سوال های مرتبط

مامان نخودفرنگی مامان نخودفرنگی ۱ ماهگی